Just now odw balik dr umah mak dmansara, trpksa benti jln jap sbb buekk. Haha. The consequences of being streesed. Yezza sgt sng buat gua stress. Thats why i dun think much psl hal anak. Dh la gua x leh nangis haha. Nnti rase mcm pendek je nafas. Batuk2 muke merah. Hihi
All I know is I am hepi for others yg dh beranak pinak n one day it will be my turn. I can wait. Not for long. But at this time around I still can. Xpe la sabar sikit lg.
Hubby will be a good bapak. I know he will.
Buat mase ni menumpang kasih sang puteri di kayu ara je la. Buah hati pengarang jantung yg skrng umur 2 thn 3 bln. I am always looking fwd to meet her. Dgr die bebel2 hehee. Main make up n main game ikan.
So that's all utk crite hari ahad. Mlm masih mudaaaa so nk smbung main game ikan pastu zzzz
Toodles.



No comments:
Post a Comment